بلاگ محمد

ساخت وبلاگ
امروزدخترم رابردم دندانپزشکی .یکی ازهمکاران قدیمی به اسم خانم شریفی رادیدم خوشحال شدم ،راستش برای من فرقی نمی کنه که خاطره خوب ازهمکارام داشته باشم یانه وقتی بعدازمدتهااونهارامی بینم خوشحال میشم،بعدرف بلاگ محمد...ادامه مطلب
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 409 تاريخ : دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت: 17:42

امروزدخترم رابردم دندانپزشکی .یکی ازهمکاران قدیمی به اسم خانم شریفی رادیدم خوشحال شدم ،راستش برای من فرقی نمی کنه که خاطره خوب ازهمکارام داشته باشم یانه وقتی بعدازمدتهااونهارامی بینم خوشحال میشم،بعدرف بلاگ محمد...ادامه مطلب
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 486 تاريخ : دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت: 1:27

میز روستیک کتابخانه ای چیست

 

میز روستیک کتابخانه ای نیاز اصلی تمامی  کاور شوفاژ دانش اموزان و دانشجویان استمیز روستیک کتابخانه ای یک سطح برای نوشتن دارد و دارای یک یا چند طبقه در قسمت های مختلف خود  می باشد که به منظور قرار دادن کتاب ها تعبیه شده استکاور شوفاژ وودتک در ادامه ی مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های میز روستیک کتابخانه ای بپردازیم:

 

ویژگی های میز روستیک کتابخانه ای

 

وجود سطح لازم برای قرارگیری کتاب و سایر لوازم این نوع میز را دارای قابلیت بهره برداری مناسب و کارایی مفید کرده است. کتابخانه نیز علاوه بر نگهداری کتاب ها در شرایط مناسب از اقلام دکوری است که بر زیبایی محیط می افزاید و به لحاظ جنبه دکوراتیوی که دارد، مثبت واقع می شود. به دلیل نزدیکی کتاب ها با میز تحریر نیازی به جابجایی حین مطالعه برای دسترسی به منابع موجود نیست. این موضوع به تمرکز شما در این ساعات می افزاید و کمک زیادی به نتیجه گیری شما از مطالعه می کند.

میزهای روستیک از چوب های طبیعی و دست نخورده طراحی و ساخته می شوند و به همین علت از قیمت بالاتری برخوردار هستند. استفاده از چوب طبیعی در طراحی این میزهای روستیک موجب جذابیت دوچندان آن ها شده است. چوب های طبیعی قادرند که عطر و بوی طبیعت و جنگل را با خود به منزل بیاورند.

میزهای روستیک علاوه بر سبک روستیک بهترین گزینه برای استفاده در سبک دکوراسیون کلاسیک می باشند، کاور شوفاژ چرا که در سبک کلاسیک بیشتر متریال و عنصر مورد استفاده چوب می باشد.

گاهی برای تعدیل قیمت میزهای روستیک به جای استفاده از چوب های طبیعی از چوب های بازیافتی استفاده می نمایند. چوب های بازیافتی چوب هایی هستند که به علت قرارگیری در زیر آب باران دچار نم و پوسیدگی شده اند.

انسان ها از سلایق و علایق متفاوتی برخوردارند، به همین دلیل میزهای کتابخانه ای در اشکال و طرح های بسیار متفاوت و همچنین رنگ بندی های گوناگون در بازار وجود دارند.

برای رنگ آمیزی میزهای روستیک از رنگ های گیاهی مخصوص چوب استفاده می کنند. این رنگ ها طول عمر و ماندگاری چوب را افزایش می دهند و همچنین مانع نفوذ موریانه به درون چوب می شوند.

خرید میز روستیک کتابخانه ای

 

برای خرید میز روستیک کتابخانه ای می توانید به مراکز عرضه کننده این میزها مراجعه کنید. چنانچه امکان مراجعه حضوری را ندارید می توانید به صورت آنلاین خرید خود را انچام دهید.  این روزها زمان زیادی از همه ما در ترافیک و شلوغی شهرها می گذرد. در این حال وجود فضای اینترنتی نعمتی است که به انجام سریع و بی دردسر کارها کمک شایان و بزرگی کرده است.

توجه داشته باشید که شما با خرید میز کتابخانه ‌ای در واقع یک تیر و دو نشان زده اید و با پرداخت یک هزینه از دو محصول برخوردار می شویدکاور شوفاژ  البته این میزها به دلیل این که از قسمت کتابخانه نیز برخوردار هستند، قیمت بیشتری نسبت به میزهای مطالعه ی ساده خواهند داشت.

قبل از خرید میز در ابتدا به فضایی که در اتاق مطالعه خود دارید و همچنین رنگ های موجود در محیط توجه کنید تا یک میز با اندازه و رنگی مناسب را تهیه نمایید. پس از در نظر گرفتن اینگونه موارد در سایت به جست و جو بپردازید و در صورت مشاهده مورد مناسبی اقدام به ثبت سفارش کنید. اگر در مراحل خرید آنلاین خود دچار مشکل شدید می توانید با کارشناس فروش تماس بگیرید و اگر هم در میان مدل های موجود در سایت محصول موردنظر و مطابق میل و سلیقه ی خود را نیافتید می توانید با تولیدکننده تماس بگیرید تا یک میز سفارشی برایتان ساخته و طراحی شود.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 291 تاريخ : جمعه 11 تير 1400 ساعت: 20:21

مدرک بین المللی معماری داخلی برای آن دسته افرادی که قصد مهاجرت دارند بسیار مفید می باشد چرا که داشتن مدرک بین المللی به افراد کمک می کند که در یافتن شغل موفق تر عمل نمایند. با دارا بودن مدرک بین المللی معماری داخلی هم در داخل کشور و هم در خاج می توان به فعالیت پرداخت چرا که روند رو به رشد علم و فناوری های جدید ساختمان، موجب شده است که جامعه بیش از گذشته به افراد حرفه ای در زمینه معماری و  شرکت دکوراسیون داخلی نیاز پیدا کند. هنرجویان با گذراندن دوره آموزش طراحی و معماری داخلی می توانند کیفیت زندگی و فضایی که در آن زندگی می کنند را ارتقا دهند. در ادامه ی مطلب قصد داریم به برخی از مواردی که جزو سرفصل های دوره ی معماری داخلی می باشد بپردازیم:

رنگ شناسی و ساخت رنگ

 

مبحث رنگ شناسی و ساخت رنگ یکی از مهم ترین سرفصل های دوره ی طراحی و معماری داخلی است. همانطور که می دانید رنگ یکی از جالب ترین جنبه های دکوراسیون داخلی می باشد. طراحان دکوراسیون و محیط های اداری امروزه بیش از هرچیز به سلیقه و روحیات ساکنین خانه توجه می کنند. شرکت دکوراسیون داخلی  رنگ ها به شکل جالبی بر حالات، روحیات، رفتار و روابط عمومی و اجتماعی تاثیر می گذارند.

از دیگر مباحثی که در دوره ی طراحی و  شرکت معماری داخلی به آن پرداخته می شود روشنایی و نورپردازی در فضای داخلی است. نکته ی قابل توجه آنکه بازار معماری ایران با کمبود شدید متخصص در حوزه معماری نور مواجه است. پس از گذراندن دوره معماری داخلی و آشنایی با بحث روشنایی و نورپردازی، افراد به اشراف و تسلط کافی در این زمینه دست خواهند یافت و با انواع راه حل و تکنیک های نورپردازی با توجه به کاربری و نوع  شرکت معماری داخلی هلگر  هر فضا آشنا می شوند.

 

فنگ شویی

 

فنگ شویی جزو مباحث فوق العاده جذاب در معماری داخلی است که افراد معمولا علاقه ی بسیاری به آن دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدایند بسیاری از مشکلات و تحولات زندگی به وضعیت محیط زندگی ما و نحوه قرارگیری وسایل ما در این محیط مربوط می شود و علم فنگ شویی به ما کمک می کند  شرکت دکوراسیون داخلی هلگر تا این رابطه را بشناسیم و جنبه های مثبت را تقویت کرده و نقاط ضعف را برطرف نماییم.

 

سبک شناسی

 

آشنایی با سبک های دکوراسیون داخلی در علم طراحی و معماری بسیار مهم می باشد. شرکت معماری داخلی هلگر  هر کدام از سبک ‌ها حال و هوای منحصر به خودش را به محیط می آورد و طبیعتا هر سبک اصول، اکسسوری‌ها و رنگ‌های خاص خودش را به همراه دارد که یک فرد طراح باید به خوبی از اینگونه موارد اطلاع کافی داشته باشد. به عنوان مثال در سبک دکوراسیون داخلی منزل به شیوه معاصر یا امروزی بیشتر از رنگ‌های خنثی استفاده می‌ شود. اکسسوری‌ها در سبک معاصر بیشتر از جنس فلز و استیل و کروم هستند و حس آرامش و صمیمیت را در محیط منتقل می نمایند. سبک مدرن سبکی است که آن را با سبک معاصر به اشتباه می گیرند اما در دوره ی معماری داخلی خواهید آموخت که این سبک دارای چه تفاوت های عمده و جزئی با سبک معاصر می باشد

 

اخذ مدرک بین المللی معماری داخلی

 

مدرک بین المللی معماری داخلی قابل ترجمه رسمی و مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی می باشد. مدرک بین المللی می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جزو رزومه کاری و مهارتی شما باشد که به کمک آن می توانید پس از مهاجرت نیز در شرکت های خارجی معماری و طراحی داخلی مشغول به کار شوید.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 264 تاريخ : جمعه 11 تير 1400 ساعت: 16:57

هترین برند کامپوزیت دندان کدام کشور

بهترین برند کامپوزیت دندان مربوط به کشورهای ژاپن، آمریکا و همچنین سوئیس می باشد. برند های ژاپنی به نام های Gradia DIrect ،  Geanialو  kuraray و برند های آمریکایی به نام های Bisco ،    3M  وCosmedent ، برند های سوئیسی نیز مثل سارمکو از برند های خوب جهت کامپوزیت ونیر دندان می باشند. البته برند کامپوزیت به تنهایی تضمین کننده ی کیفیت کامپوزیت نمی باشد چرا که مهارت و میزان تجربه ی دندانپزشک نیز در این کار بر روی کیفیت نهایی موثر است.

 

مزایای کامپوزیت دندان

برای نصب کامپوزیت ونیر روی دندان ها نیازی به تراشیدن مینای دندان وجود ندارد و در واقع در این تکنیک، حداقل تغییرات بر روی ساختار دندان اعمال می شود. در این روش هیچگونه آسیبی به دندان ها وارد نمی شود.

طول درمان کوتاه

طول درمان کوتاه از دیگر مزایای کامپوزیت است. این تکنیک برخلاف روش لمینت سرامیکی که به دو الی سه جلسه زمان نیاز دارد، تنها در یک جلسه قابل اجرا می باشد. قیمت مناسب کامپوزیت ها باعث شده است که هر فردی با هر نوع بودجه ای که دارد بتواند از این روش استفاده کند. کامپوزیت دندان در مقایسه با لمینت سرامیکی از هزینه ی کمتری برخوردار است.

 قابلیت ترمیم و تعویض

چنانچه به هر دلیلی کامپوزیت ونیر سپیدنت دچار آسیب و شکستگی شوند، می توان آن ها را ترمیم و یا تعویض نمود. در این روش برای قرار دادن کامپوزیت بر روی دندان ها نیاز به هیچ گونه بیهوشی وجود ندارد و پزشک به راحتی می تواند بدون وجود هر گونه خونریزی کار خود را انجام دهد.اگر تمام نکات بهداشتی در رابطه با کامپوزیت ونیر رعایت شود و به توصیه هایی که پزشک برای مراقبت از کامپوزیت ها می کند عمل کنید می توانید به مدت 10 سال و یا حتی بیشتر هم از آن استفاده کنید.

معایب کامپوزیت دندان

تورم و التهاب لثه یکی از شایع ترین عوارض کامپوزیت دندان می باشد که به علت نوع فعالیت های انجام شده در این روش می باشد. البته این موضوع نگرانی خاصی ندارد و با مراجعه به پزشک به راحتی می توان آن را درمان نمود کامپوزیت ها از استحکام خوبی برخوردار هستند اما با این حال باید همواره مراقب آن ها بود و از خوردن خوراکی ها و غذاهای سفت همچون تخمه، آجیل ها، ته دیگ و… خودداری نمود چرا که این مواد به کامپوزیت ها فشار وارد کرده و در نهایت موجب شکسته شدن آن ها می شوند.

زرد شدن کامپوزیت

حتی اگر از بهترین برند کامپوزیت ونیر دندان هم استفاده نمایید باید بدانید که در صورت رعایت نکردن رژیم غذایی آن ها دچار لکه شده و تغییر رنگ پیدا می نمایند. تا جایی که ممکن است از مصرف خوراکی ها و نوشیدنی های رنگی همچون نسکافه، قهوه، چای و… اجتناب کنید. در صورتی که کامپوزیت ها زرد و بدرنگ شوند باید به دندانزشک مراجعه نمود تا آن ها را پولیش کند تا رنگ اصلی آن برگردد.

 حساسیت در دندان ها

 استفاده از کامپوزیت گاهی باعث می شود که فرد دچار حساسیت نسبت به گرما و سرما شود و این حساسیت در برخی مواقع ممکن است تا یک ماه و حتی بیشتر این حساسیت باقی بماند.

برجسته بودن کامپوزیت ها

از آنجایی که در این تکنیک دندان ها تراشیده نمی شوند ممکن است که نتیجه ی کار مقداری برجسته و مصنوعی به نظر برسد. این موضوع می تواند ناراحتی هایی را برای بیمار در حین صحبت کردن و خندیدن به وجود آورد. افرادی که نسبت به این موضوع حساسیت دارند بهتر است که از لمینت سرامیکی استفاده نمایند زیرا لمینت ظاهر طبیعی تری در مقایسه با کامپوزیت ونیر دارد.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 391 تاريخ : جمعه 11 تير 1400 ساعت: 15:47

نحوه رنگ زدن میز روستیک برای آن دسته از افرادی که در دکوراسیون داخلی منزل خود از این مدل میزها استفاده نموده اند بسیار حائز اهمیت است. همانطور که می دانید یک میز روستیک وود تک در اثر مرور زمان و استفاده مداوم، دچار زدگی و خط و خش می شود و بهترین راهکار برای رنگ و لعاب دادن به میز رنگ کردن آن است. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص نحوه رنگ زدن میز روستیک صحبت نماییم:

نحوه رنگ زدن میز روستیک چگونه است

برای اینکه در رنگ آمیزی لوازم چوبی به نتیجه خوبی برسیم لازم است قبل از شروع کار با حوصله برای زیرسازی وقت بگذاریم و به تعمیر و بررسی جزئیات شی بپردازیم. تمام سطح کار را سنباده بزنید. برای سمباده کشی قسمت های کوچک وسیله بهتر است از سمباده دستی و برای سمباده کشی اشیاء بزرگ بهتر است که از سمباده های برقی استفاده نمایید.

 

پاکسازی سطح کار      

 

پس از سنباده زدن با استفاده از یک پارچه ذرات اضافی را از روی سطح میز بردارید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از دستمال کاغذی استفاده نکنید زیرا دستمال کاغذی خرد شده و پرزهای آن روی سطح چوبی باقی می ماند.

رنگ آمیزی

 

پس از آماده سازی سطح میز نوبت به رنگ آمیزی می رسد. بهتر است که در ابتدا یک لایه آستر روی سطح چوب زده شود و پس از آستر کشی به رنگ آمیزی بپردازید. با استفاده از غلطک فوم رنگ را روی سطح میزهای روستیک تان بزنید. آن را برای سه لایه نازک رنگ تکرار کنید و بین هر لایه از رنگ بین 6 الی 8 ساعت صبر کنید تا رنگ ها خشک شوند. بعد از خشک شدن هر لایه، اگر قطره و یا ذرات اضافی مشاهده کردید، حتما آن را سنباده بزنید و با دستمال تمیز نمایید.

 

رنگ گیاهی یا شیمیایی

 

احتمالا یکی از سوالاتی که افراد با آن روبه رو می شوند این است که برای میز روستیک از رنگ گیاهی استفاده نمایند یا رنگ شیمیایی و صنعتی؟ در گذشته برای پوشش سازه‌ های ساختمانی مانند سقف و دیوار از رنگ روغنی استفاده می‌ شد که در هنگام اجرا بوی نامطبوع رنگ و نفت و تینر روغنی مشکلات تنفسی و پوستی را برای افراد به وجود می آورد. میگرن، حالت تهوع و سرگیجه نیز جزو عارضه ها دیگری بودند که برای افراد به وجود می آمدند. رنگ‌ های پلاستیک اگر چه دارای این مشکلات نبودند ولی چون شرایط مقاومتی بسیار ضعیفی داشتند میز مدرن  بنابراین نمی ‌توانستند گزینه خوبی باشند. در واقع به طور کلی در موارد گوناگون از رنگ های روغنی بیشتر از رنگ های پلاستیکی استفاده می شد که البته امروزه نیز تقریبا به همین شکل است.

برای رنگ زدن میزهای رزینی  توصیه می شود که از رنگ های گیاهی مخصوص چوب استفاده شود. رنگ های گیاهی کاملا غیر سمی می باشند و همچون رنگ های روغنی دارای بوی نامطبوع و زننده نیستند و همانطور که از اسمشان مشخص است ویژه چوب ساخته شده اند. میز رزین  استفاده از رنگ های گیاهی برای رنگ زدن میزهای مدرن  مزایای بسیاری به همراه دارد. اول آنکه این رنگ های گیاهی باعث استحکام قطعات چوبی شده و از نفوذ حشرات از قبیل موریانه به قطعات چوب جلوگیری می کنند و دوم آنکه رنگ های گیاهی گره های چوب را بدون تیره کردن حاشیه گره ها کاملا آشکار می سازد. نکته ی قابل توجه آنکه رنگ های گیاهی چوب بر روی انواع صنایع دستی چوبی قابل اجرا می باشند.

در حال حاضر استفاده از رنگ های گیاهی چوب گستردگی بسیار زیادی پیدا نموده است. امروزه حتی برای رنگ آمیزی اسباب بازی های چوبی کودکان نیز از رنگ های گیاهی استفاده می نمایند چرا که اسباب بازی‌های رنگ شده با رنگ گیاهی سالم ‌تر و برای کودکان  مطمئن‌ تر هستند.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 237 تاريخ : شنبه 5 تير 1400 ساعت: 23:45

رشته دیزاین داخلی جزو آن دسته از رشته هایی می باشد که هر ساله افراد بسیاری برای ادامه تحصیل، آن را انتخاب می‌ کنند. این رشته در حال حاضر هم در هنرستان و هم در دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود. رشته معماری داخلی یا همان دکوراسیون داخلی رشته ای بسیار پردرآمد و جذاب است و افراد پس از فارغ التحصیلی می توانند با انواع شرکت های معماری داخلی همکاری کنند. در ادامه ی مطلب در خصوص آینده و بازار کار و همچنین درآمد فارغ التحصیلان این رشته بیشتر صحبت خواهیم کرد:

آینده و بازار کار رشته دیزان داخلی

 

افراد پس از گذراندن دروس و فارغ ‌التحصیل شدن در این رشته قادر هستند تا در حوزه های گوناگون بسیاری فعالیت نمایند. به عنوان مثال می توانند طراحی داخلی فروشگاه ها و انواع خرده فروشی ها، کافه ها، سینما، مراکز خرید و… را انجام دهند.  شرکت دکوراسیون داخلی فارغ التحصیلان این رشته در بخش طراحی دکوراسیون اختصاصی، دفاتر و دکوراسیون محیط های اداری همانند بانک‌ها و مراکز اداری را ساماندهی می ‌کنند. طراحی و اجرای شرکت دکوراسیون داخلی  فضاهای خاص مانند شرکت ‌های برندینگ از جمله فعالیت‌های اصلی در رابطه با طرح های تجاری برای آن‌ها محسوب می ‌شود. در حوزه درمانی و بهداشت، طراحی و اجرای اماکنی همچون  بیمارستان‌ ها و مراکز بهداشتی، دندانپزشکی ‌ها، کلینیک ‌ها، درمانگاه ‌ها، آزمایشگاه ها و مراکز تخصصی مرتبط با علوم پزشکی را بر عهده می ‌گیرند.

با توجه به رونقو رشد اینترنت و گسترش شبکه های اجتماعی، یکی دیگر از فرصت‌های شغلی برای فارغ التحصیلان این رشته فعالیت در اینترنت و راه اندازی کسب و کار آنلاین است. ارائه خدمات مشاوره ‌ای آنلاین، طراحی و فروش طرح‌ های آماده، ارتباط آنلاین و زنده با مشتریان و کسب اطلاعات بدون نیاز به حضور در محل، و بسیاری از این دست کارها باعث می‌ شود تا شغلی ایده آل از هر نظر برای شما آماده شده باشد.

در مورد آینده شغلی این رشته نیز باید بدانید که جمعیت روز به روز در حال افزایش است و با رشد جمعیت نیازهای جمعیتی و درخواست های شغلی در این بخش افزایش پیدا می کند و در نتیجه رقابت در حوزه ی طراحی داخلی بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد اما از آنجایی که این رشته معماری داخلی هلگر  و طراحی دکوراسیون داخلی  به گونه ای می باشد که امکان خود اشتغالی را دارا است دغدغه ‌های اولیه‌ ای برای شما باقی نمی گذارد. به این صورت که با افتتاح دفتر شخصی خود و تبلیغات برای مشتریان هدف      معماری داخلی هلگر می‌ توانید کسب و کار مستقلی برای خود ایجاد کنید. چنانچه سرمایه ی اولیه ای برای افتتاح دفتر شخصی ندارید می توانید در ابتدای کار پروژه های مختلفی را با همکاری شرکت های معماری داخلی  به انجام برسانید تا بتوانید به درآمد رسیده و پس از آن کسب و کار شخصی خود را داشته باشید. توجه داشته باشید که با افزایش تقاضا برای به کارگیری از هنر و علم در بستر خانه‌ها شما نیز باید مطابق با نیازهای جامعه حرکت کرده و توانایی‌های خود را به روز نگه بدارید.

 

درآمد فارغ التحصیلان رشته دیزاین داخلی

میزان حقوق و درآمد این رشته نیز همانند سایر رشته‌ های دانشگاهی دیگربه موارد زیادی وابسته است. به عنوان مثال مواردی همچون میزان سابقه کار، محل کار، دفتر اختصاصی یا کارمند دفتری بودن، نمونه کارهای قبلی، محدوده شهری انجام فعالیت یا استقرار دفتر و … همگی جزو عواملی هستند که در میزان درآمد فرد تاثیر می گذارند اما  با این حال به طور کلی این رشته جزو مشاغل پر درآمد در ایران به حساب می ‌آید که هر چه میزان توانایی‌ها و موارد ذکر شده در فرد افزایش یابد به نسبت بر درآمد وی نیز اثرگذار خواهد 

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 244 تاريخ : جمعه 4 تير 1400 ساعت: 19:17

کاتالوگ رنگ کامپوزیت در انتخاب رنگ کامپوزیت به شما کمک می کند. هنگامی که تصمیم گرفتید که از تکنیک کامپوزیت برای زیباتر کردن دندان هایتان استفاده نمایید باید رنگ کامپوزیت را انتخاب نمایید. این مرحله معمولا جزو مراحل دشوار است چرا که اغلب افراد نمی دانند که چه رنگی را انتخاب کنند و چه رنگی بیشتر به صورتشان می آید؟ این افراد با دیدن کاتالوگ رنگ کامپوزیت دچار سردرگمی  می شوند و از دندانپزشک می خواهند که در انتخاب رنگ آن ها را راهنمایی کند. در ادامه ی مطلب قصد داریم نکاتی را در خصوص انتخاب بهترین رنگ کامپوزیت ونیر دندان ارائه دهیم:

انتخاب بهترین رنگ کامپوزیت

بهترین رنگ کامپوزیت رنگی می باشد که موجب زیبایی چهره و لبخند شما می شود. برای انتخاب رنگ کامپوزیت ونیر سپیدنت باید به موارد بسیاری توجه داشته باشید تا در نهایت بتوانید یک رنگ مناسب را انتخاب نمایید. یکی از مهم ترین مواردی که در حین انتخاب رنگ باید مدنظر قرار گرفته شود، رنگ پوست است. رنگ کامپوزیت نباید به هیچ عنوان تضاد زیادی با رنگ پوست داشته باشد چرا که اگر تضاد رنگ پوست و رنگ کامپوزیت زیاد باشد کامپوزیت ها به شدت مصنوعی و غیرطبیعی به نظر می آیند که این حالت به هیچ عنوان خوشایند نیست.

بهترین رنگ کامپوزیت ونیر دندان برای افراد مشهور و سلبریتی‌ها رنگ درخشان و سفید است اما رنگ دندان سفید طبیعی انتخاب بهتری برای شما خواهد بود، زیرا برخلاف آنچه در فیلم‌ها می‌ بینید این رنگ از نزدیک به همان زیبایی نیست. توجه داشته باشید که برای افراد با پوست تیره رنگ کامپوزیت ونیر دندان با سایه تیره نیز انتخاب می‌ شود. انتخاب رنگ A1 و A2 مناسب کسانی است که پوست روشن و موی تیره دارند. انتخاب رنگ A2 و A3 مناسب کسانی است که دارای پوست معمولی هستند. برخی از پزشکان توصیه    می ‌کنند که میزان سفیدی دندان با توجه به سفیدی چشم‌ها انتخاب شود تا از میزان غیرطبیعی بودن آن کاسته شود. در نهایت این شما هستید که باید از رنگ نهایی رضایت داشته باشید، بنابراین انتخاب نوع کامپوزیت و یا لمینت سرامیکی به سلیقه شما معطوف است.

 

انتخاب سفید ترین رنگ کامپوزیت دندان

برخی از افراد از دندانپزشک می خواهند که از سفیدترین رنگ کامپوزیت برای دندان هایشان استفاده نماید اما سفید ترین رنگ کامپوزیت که اصطلاحا به آن رنگ بلیچ نیز می گویند حالتی مصنوعی و غیرطبیعی به دندان ها می دهد و اصلا گزینه ی مناسبی نیست. افرادی که رنگ پوست تیره‌ تری دارند باید از سایه‌ ها و درجه ‌های طبیعی ‌تر رنگ استفاده کنند. هرچه کنتراست ایجاد شده بیشتر باشد دندان ‌ها بیشتر درخشان دیده می‌ شوند، حتی اگر بلیچینگ نکرده باشید. توصیه‌ ی متخصصان در این موارد این است که هرچه بیشتر سعی در انتخاب سایه‌‌ های رنگی طبیعی‌ تر داشته باشید و از رنگ های درخشان استفاده کنید. افرادی که پوست روشن ‌تری دارند باید رنگ‌های سفید روشن ‌تر را انتخاب کنند چون در این افراد بین رنگ پوست و رنگ دندان‌ها کنتراست زیادی ایجاد نمی ‌شود، باید رنگی روشن‌ تری انتخاب کنید تا سفیدی دندان مشخص شود.

مراقبت از کامپوزیت ها

کامپوزیت ها به شدت مستعد رنگ و لکه هستند. حتی اگر سفیدترین رنگ کامپوزیت را انتخاب نمایید ولی از آن ها مراقبت نکنید کامپوزیت ها لکه دار می شوند. بعد از کامپوزیت باید تا حد امکان از مصرف خوراکی ها ونوشیدنی های رنگی اجتناب نمود. چای، نوشابه، قهوه، نسکافه و… را در رژیم غذایی خود تعدیل کنید. لمینت سرامیکی ، از خوردن موادغذایی و تنقلات سفت همچون شکلات ته دیگ فندق تخمه و… نیز خودداری کنید زیرا این موارد موجب شکسته شدن کامپوزیت ها می شوند. مسواک و خمیر دندان را فراموش نکنید. در بازه های زمانی منظم نیز به دندانپزشک مراجعه کنید تا وضعیت دندان ها و کامپوزیت ها را بررسی نماید.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 227 تاريخ : جمعه 4 تير 1400 ساعت: 16:44

میز تاشو مدرن چیست

 

میز تاشو مدرن برای استفاده در دکوراسیون داخلی منازل کوچک آپارتمانی بسیار مناسب می باشد. این میز مدرن کاربردهای گسترده ای دارند. به عنوان مثال از این میزها می توان به عنوان یک میز ناهارخوری در فضای آشپزخانه استفاده نمود. از آنجایی که این میزها سبک وزن بوده و دارای قابلیت جابه جایی می باشند می توان از آن ها در بالکن حیاط خلوت و یا حتی در طبیعت استفاده نمود. برای خرید میزهای بزرگ در هر گوشه از منزل نیاز به فضا و پرداخت هزینه زیادی داریم. اما با توجه به ساخته شدن انواع مختلف این میزهای مدرن وود تک تاشو دیگر نیاز به صرف هزینه و استفاده از میزهای بزرگ نیست.

میز تاشو مسافرتی

 

یکی از لوازمی که در مسافرت می ‌تواند موجب راحتی و آسایش ما را به همراه داشته باشد، میز روستیک وود تک  مسافرتی می باشد. استفاده از این میز مدرن  برای کسانی که عادت به انجام کارهای روزمره خود بر روی میز را دارند، می ‌تواند کمک زیادی کند.

 

میز تاشو فلزی

 

میزهای فلزی تاشو بسیار باکیفیت بوده و در طراحی و ساخت آن ها کلیه استانداردهای لازم لحاظ  می شود. این میزهای روستیک از مقاومت بالایی برخورار هستند و در برابر فشار آسیب چندانی نخواهند دید. این میزها مناسب محل کار و یا آشپزخانه ها است.

 

میز تاشو پلاستیکی

 

از میزهای تاو پلاستیکی می توان در خانه، باغ و ویلا، استخر و …استفاده نمود. این میزها فضای بسیار کمی را اشغال نموده و در برابر نور خورشید کاملا مقاوم هستند. امروزه این میزها در طرح های گوناگونی مطابق با سلیقه های مشتریان طراحی و ساخته می شوند.

میز تاشو دیواری

 

این مدل میز های روستیک به شکل باکس های چوبی مدرن و ساده است که روی دیوار نصب می شود. در مواقع نیاز به انجام کارهای تحریری، درب آن باز می شود و تا نود درجه پایین می آید.

 

 

میز تاشو کمپینگ

 

میز تاشو کمپینگ  وسیله ای کاربردی جهت استفاده در طبیعت گردی، کمپینگ و مسافرت بوده که  می ‌تواند لذت سفر را برای شما چندین برابر نماید. این میز از مواد با کیفیت تشکیل شده و به نسبت سایر میز های تاشو از وزن سبک تری نیز برخوردار می باشد که جهت کوهنوردی های سبک نیز می توان از آن استفاده نمود. یکی از ویژگی های این مدل میز تاشو دو طبقه بودن آن می باشد، وجود یک طبقه زیرین در قسمت مرکزی میز روستیک به همراه یک عدد جیب در کنار آن می تواند به بهبود نظم و قرارگیری مرتب تر لوازم کمک زیادی نماید.

 

 

میز کار تاشو

میز کار تاشو به شما کمک می‌ کند در زمان هایی که در منزل برای استراحت و یا در تعطیلات هستید با استفاده از این مدل میز به محل کار خود برگردید و کارهای عقب مانده خود را در منزل انجام دهید. یا در محل کار خود اگر فضای کافی برای داشتن میز های بزرگ جاگیر را ندارید می ‌توانید با خرید میز کار تاشو، این فضا را بهتر مدیریت نمایید و با چند حرکت این میز را تا کرده و کنار بگذارید.

 

میز تاشو چوبی

میز و صندلی تاشو چوبی به عنوان یکی از پر فروش ترین و با ارزش ترین  میز و صندلی های 4 نفره با قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچک می باشد. این میز و صندلی تاشو مسافرتی به عنوان یکی از پر کاربرد ترین محصولات کمپینگ و طبیعت گردی تولید شده که دارای کیفیت ساخت بسیار زیادی نسبت به قیمت خود می باشد. طراحی بدنه به صورت مربعی شکل بوده که شامل یک میز مربعی و همراه با چهار نیمکت می شود. از این مدل میز می توانید در فضای پاسیو منزل خود استفاده نمایید.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 3 تير 1400 ساعت: 22:25

وکیل تخلیه ملک همانگونه که از اسمش مشخص است وکیلی می باشد که قادر است در دعوای تخلیه ملک راهنما و مشاور شما باشد. در حال حاضریکی از موضوعات و مسائل مهمی که امروزه منشا بسیاری از دعاوی مطرح شده در محاکم حقوقی است، مسئله تخلیه مستاجر و دعوای تخلیه ملک می باشد. همانطور که می دانید اگر مستاجر به بندهای موجود در قرارداد پایبند باشد، مشکلی به وجود نخواهد آمد اما در صورت عدم رعایت این موارد، صاحب خانه می تواند نسبت به تخلیه مستاجر اقدام کند. گاهی اوقات مستاجر با وجود اطلاع از بندها حاضر به تخلیه ی ملک نمی باشد که در این حالت راهنمایی و مشاوره گرفتن ازیک وکیل خوب املاک ضرورت پیدا می نماید.

دعوای تخلیه ملک چیست

قرارداد اجاره قراردادی است که بین مستاجر و مالک نوشته می شود. این قرار داد یکی از روابط حقوقی است که در آن فردی به نام مستاجر، منفعت یک موضوع خاص را از فرد دیگر به نام موجر دریافت و در مقابل، مبلغی رابه عنوان اجاره به مالک می ‌پردازد. یکی از مشکلاتی که در پایان مورد اجاره پیش می ‌آید و سرمنشا دعوا است، عدم تخلیه ملک از طرف مستاجر است. وکیل ملک، قانون برای این موضوع راه حل هایی برای مالک وضع کرده تا حقوق او را از مستاجری که قانون را می شکند، بگیرد. در چنین موردی، دعوای تخلیه ملک از طرف موجر علیه مستاجر مطرح می ‌شود. البته ممکن است مالک برای خود در طول مدت قرارداد، حق فسخ ایجاد کرده باشد که به آن خیار شرط می گویند.  

صدور حکم تخلیه ملک

در قراردادهای اجاره در حوزه‌ ی املاک و اراضی ممکن است پیش یا پس از اتمام قرارداد بین طرفین اختلاف پیش بیاید که در این صورت مراجع قانونی برای از طریق گرفتن حکم تخلیه نسبت به تخلیه مستاجر اقدام خواهند کرد. با توجه به قانون مصوب سال ۱۳۸۷، مرجع صالح برای دعوای تخلیه و گرفتن دستور تخلیه ملک، شوراهای حل اختلاف می باشند. رسیدگی به طرح دعوا شکل پیچیده ای ندارد. در مواردی که به موجب قرارداد، مستاجر مبلغی را به عنوان قرض الحسنه یا پول پیش به موجر پرداخت کند، برای آغاز رسیدگی، کل این مبلغ دریافتی به حساب دادگستری تودیع می‌ شود و سپس دادخواست، ضمن ارائه رسید به ثبت می ‌رسد.  

 

وظایف وکیل تخلیه ملک

همانطور که گفتیم وکیل ملک شخصی است که به بررسی و رفع مشکل بین موجر و مستاجر   می پردازد. وکیل املاک موضوع و دعوای موجود را به مرجع صالح ارجاع داده و پس از احراز مالکیت و ذینفع بودن موجر دستور تخلیه ملک را می‌ گیرد. پس از آن مامور، موظف می‌ شود که در مدت زمان ۲۴ ساعت این امر را به مستاجر ابلاغ و در نسخه دیگر، رسید دریافت کند.  

بهترین وکلا در خصوص موضوعات تخلیه ملک افرادی می باشند که در دستور تخلیه مستاجر تخصص دارند. وکیل متخصص املاک، به تمامی قوانین و تبصره های موجود در قانون تسلط دارد و مراحل مربوط به صدور حکم تخلیه را در کوتاه ترین زمان و به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

چرا باید از وکیل تخلیه ملک کمک گرفت

 برای تنظیم کردن قراردادهای ملکی بهتر است که حتما به شکل اصولی و قانونی این کار را انجام دهید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری نمایید، در غیر این صورت برای گرفتن حکم تخلیه باید به وکیل تخلیه ملک مراجعه کنید. لازم است بدانید که دعاوی ای که در خصوص تخلیه ملک مطرح می‌ شود به چند صورت عنوان می شود که بعضی افراد به علت عدم آگاهی از قوانین، طرح دعوای اشتباه می‌ کنند که در نهایت این دادخواست به دلیل اشتباه بودن رد می شود. بنابراین اینکه چه عنوانی موضوع طرح دادخواست قرار بگیرد بسیار حائز اهمیت می باشد و برای این کار لازم است که حتما با یک وکیل تخلیه ملک صحبت نمود. وکیل ملک در ابتدای کار همه ی مدارک و شواهد را مورد بررسی قرار می دهد و پس از آن یک دادخواست صحیح و مرتبط را ثبت می نماید. نکته ی قابل توجه آنکه اگر دادخواست به شکل غیر صحیح و ناقص ثبت شود چیزی جز اتلاف هزینه و زمان برای شما در پی نخواهد داشت.  

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 3 تير 1400 ساعت: 16:50